סוכנות התיירות הלאומית של בריטניה (בריטניה) הקימה את משימת הסחר הראשונה שלה לאוסטרליה מאז 2016 כדי להגביר את התיירות בבריטניה.
משימת הסחר היא חלק מהאסטרטגיה של VisitBritain לקדם את בריטניה כיעד נופש מוביל עבור מטיילים אוסטרלים.
האירוע יפגיש בין ספקי תיירות בריטיים ורוכשי נסיעות אוסטרליים בין ה-9 ל-13 בספטמבר בסידני, מלבורן ובריסביין.
משימת הסחר תכלול מפגשי פאנל אחד על אחד בין עסקי תיירות בבריטניה וחברות נסיעות אוסטרליות.
פגישות אלו יציגו מוצרים ושירותים חדשים, וייצרו הזדמנויות לאוסטרלים לחקור יותר מבריטניה.
הספקים הבריטיים המשתתפים כוללים בתי מלון, אטרקציות, חברות ניהול יעדים, קמעונאים ומפעילי טיולים בפריסה ארצית.
הנציגים גם יתקשרו עם סוכני נסיעות אוסטרליים מובילים כדי לקדם את התיירות הבריטית וליצור הזמנות.
כאשר תעשיית הנסיעות מתאוששת מהמגיפה, VisitBritain רואה באוסטרליה שוק מפתח להגברת התיירות.
התמקדות בתיירות מסך
מבקרים אוסטרלים גילו עניין מוגבר בחקר בריטניה, מה שהפך את משימת הסחר הזו להזדמנות חיונית לחזק את הקשרים.
יו"ר VisitBritain, Nick de Bois CBE, הדגיש כי זהו צעד מרכזי בחיבור מחדש לתעשיית הנסיעות האוסטרלית.
"ההתלהבות של ספקי תיירות בריטיים לעשות עסקים עם אוסטרליה ברורה", אמר בהודעה לתקשורת.
אחד משיאי המשימה הוא קידום מסע הפרסום 'Starring GREAT Britain' הקרוב של VisitBritain, שיושק בתחילת 2025.
מסע פרסום זה יתמקד ב"תיירות מסך", שבה מבקרים חוקרים אתרים המופיעים בסרטים ובתוכניות טלוויזיה.
המחקר של VisitBritain מראה כי מבין האוסטרלים המעוניינים לבקר בבריטניה, 86 אחוז רוצים לראות אתרים מסרטים ותוכניות טלוויזיה.
הקמפיין גם נועד לעודד מטיילים אוסטרלים לבקר באזורים שונים בבריטניה ולא רק במקומות פופולריים כמו לונדון.
על ידי עידוד מטיילים אוסטרלים להישאר זמן רב יותר ולבלות יותר, VisitBritain שואפת לתמוך בכלכלות מקומיות ברחבי בריטניה.
מבוסס על ההיסטוריה ארוכת השנים של בריטניה ואוסטרליה
משימת הסחר של VisitBritain באוסטרליה שואפת גם לחזק את הקשרים התרבותיים וההיסטוריים בין בריטניה ואוסטרליה.
קשרים ארוכי שנים אלה הופכים את אוסטרליה לשותפת תיירות טבעית עבור בריטניה.
"הידידות בין המדינות שלנו עמוקה", אמר דה בואה, והדגיש את המשמעות של שותפות זו.
משימה זו היא הזדמנות משמעותית לעסקי תיירות בריטיים ואוסטרלים כאחד.
זה לא רק על חזרה לשגרה לאחר המגיפה, אלא על להבטיח שבריטניה תישאר בחירה מצוינת עבור מטיילים אוסטרלים.
שני הצדדים להוטים למקסם את הסיכוי הזה כדי להגביר את התיירות.
דה בויס ציין כי המשלחת הגדולה של בריטניה מראה את האינטרס החיוני של ספקי התיירות הבריטיים לעשות עסקים עם אוסטרליה.
הם רוצים "לשמוע ממקור ראשון מקונים על המניעים והמגמות המניעות נסיעות יוצאות", אמר מנכ"ל VisitBritain.
מספרי מבקרים אוסטרליים שוברי שיא עבור תיירות בבריטניה
משימת סחר זו מגיעה כאשר התיירות האוסטרלית לבריטניה מגיעה לשיאים חדשים.
בשנת 2023, בריטניה קיבלה בברכה 1.2 מיליון מבקרים אוסטרלים, עלייה של 10 אחוזים מ-2019.
מבקרים אלה הוציאו סכום שיא של 1.6 מיליארד ליש"ט, מה שהפך את אוסטרליה לשוק המבקרים הרביעי הכי יקר בבריטניה, עלייה מהמקום החמישי ב-2019.
זה עלה על רמות 2019 ב-36 אחוזים ועלייה של 43 אחוזים מהשנה הקודמת, 2022.
הצמיחה הזו צפויה להימשך, כאשר תיירים אוסטרלים עשויים לתרום 1.7 מיליארד ליש"ט לכלכלת בריטניה ב-2024.
זה ממלא תפקיד משמעותי בתחזית של VisitBritain לשנה חזקה לתיירות נכנסת.
לפי הסוכנות, בריטניה צפויה לקבל בברכה 39.5 מיליון מבקרים בינלאומיים, עלייה של חמישה אחוזים מ-2023.
גם ההוצאות של מבקרים בינלאומיות צפויות לגדול ולהגיע ל-34.1 מיליארד ליש"ט, עלייה של שבעה אחוזים מ-2023.
בעוד ארצות הברית נותרה השוק הנכנס הגדול ביותר בבריטניה, ההתאוששות של שווקי מפתח כמו אוסטרליה מסמנת תחזית חיובית.
עתיד אופטימי של תיירות ונסיעות בבריטניה
המאמץ האסטרטגי של VisitBritain נועד להגביר את התיירות בבריטניה ויכול לשמש מודל ליוזמות בשווקים אחרים.
המשימה משקפת אופטימיות לגבי עתיד התיירות הבריטית ופנייתה למבקרים בינלאומיים.
הצגת הרשאות נסיעות אלקטרוניות בבריטניה (ETA) למבקרים אוסטרלים צפויה לפשט את הנסיעות ולשפר את האבטחה בבריטניה.
גם ה-ETA וגם המאמצים של VisitBritain שואפים לעודד טיולים ספונטניים יותר ולהגביר את התיירות בבריטניה.
ככל שעולם הטיולים יתפתח, אלה יהיו חיוניים כדי להבטיח שהתיירות בין בריטניה, אוסטרליה ומדינות אחרות תמשיך לשגשג.