בריטניה משיקה קמפיין תיירות בצרפת כדי למשוך יותר מבקרים

| יולי 29, 2024
בריטניה משיקה קמפיין תיירות בצרפת כדי למשוך יותר מבקרים
תמונה באדיבות omar cheikh rouhou ב-unsplash

לסוכנות התיירות של בריטניה (בריטניה), VisitBritain, היו תוכניות מרגשות לקדם את המדינה במהלך האולימפיאדה הקרובה בצרפת.

כשהעולם צופה במשחקים האולימפיים, VisitBritain השיקה קמפיין תיירותי מרגש לקידום בריטניה.

סוכנות התיירות הלאומית שואפת להדגיש את מיטב ההיצע של בריטניה, למשוך יותר מבקרים ולהגביר את תעשיית התיירות.

זה נע בין הרפתקאות חוצות ספורטיביות כמו גלישה ועד לחקור את הערים השוקקות העמוסות בחוויות אוכל.

הוא גם מציג את המורשת התרבותית העשירה של בריטניה, הנופים המדהימים והערים התוססות לקהל עולמי.

"יש חוויות נועזות לגלות בבריטניה, כמו גם לקדם את קבלת הפנים הבריטית החמה שלנו", אמרה מנהלת המדינות של VisitBritain, צרפת ובנלוקס, Severine Thareau בהודעה לעיתונות .

האולימפיאדה מהווה הזדמנות ייחודית ללכוד את תשומת לבם של מיליוני אנשים ברחבי העולם.

קמפיין התיירות בבריטניה נועד לעורר מבקרים בצרפת לבחור בבריטניה כיעד הטיול הבא שלהם.

התחזית האחרונה של VisitBritain מראה שבריטניה צפויה לקבל בברכה 3.6 מיליון ביקורים מצרפת בשנת 2024.

מבקרים אלה צפויים להוציא 1.9 מיליארד ליש"ט על נסיעותיהם בבריטניה.

מציאות מדומה לקמפיין התיירות בבריטניה

קמפיין השיווק המולטי-מדיה, שנמשך עד תחילת יולי, פנה לתיירים פוטנציאליים באמצעות מדיה חברתית, טלוויזיה ומודעות חוצות.

הקמפיין עשה שימוש גם באסטרטגיות שיווק יצירתיות כדי למשוך תיירים פוטנציאליים.

אחד המאפיינים הבולטים של הקמפיין הוא השימוש בטכנולוגיית VR.

"אלפי", קונסיירז' אנגלי ממוחשב, הדריך את המבקרים למקומות הטובים ביותר לחופשה מהנה בבריטניה.

הוא גם חולק טיפים לחג להרפתקאות חוצות מרגשות, מקומות אוכל חדשניים וחוויות תרבותיות תוססות.

מבקרים פוטנציאליים יכולים לחקור באופן וירטואלי ציוני דרך מפורסמים כמו מגדל לונדון, סטונהנג' וטירת אדינבורו מהבית.

החוויה הסוחפת הזו נועדה לעורר סקרנות והתרגשות לגבי ביקור בבריטניה באופן אישי.

הקמפיין ידגיש יעדים איקוניים בבריטניה כמו לונדון, אדינבורו ומחוז האגמים.

זה גם קידם אבני חן פחות מוכרות כמו קוטסוולדס וההיילנד הסקוטים.

הסוכנות מקווה לפנות לקהל רחב על ידי הצגת מגוון אטרקציות .

זה כולל חובבי היסטוריה, אוהבי טבע, מחפשי הרפתקאות וחובבי אוכל.

שיתוף פעולה עם שותפים שונים

בריטניה משיקה קמפיין תיירות בצרפת כדי למשוך יותר מבקרים
תמונה מאת גיל קופר מפיקסביי

הקמפיין גם מוביל תנועה מקוונת לאתר צרפתי ייעודי עם רעיונות ופעילויות, אטרקציות למבקרים וחוויות.

VisitBritain עובד עם TripAdvisor בצרפת כדי להמיר את הריבית להזמנות מיידיות.

ביוני, VisitBritain ארגנה סיור בן ארבעה ימים עבור שישה משפיעני מדיה חברתית צרפתית, תוך התמקדות בהיצע החוץ והספורט של בריטניה.

המדליסטית האולימפית דזירה הנרי פגשה את הקבוצה בפארק האולימפי של לונדון לפני שיצאה למסע ברחבי המדינה.

הם עסקו בפעילויות כמו רכיבה על אופני הרים בנורת'מברלנד, חץ וקשת ליד לוך לומונד שבסקוטלנד, וטיול חוף בצפון ויילס.

במהלך ההרפתקאות שלהם, הקבוצה שיתפה את החוויות המרגשות שלה בפלטפורמות המדיה החברתית.

VisitBritain ושיווק ליברפול נכחו גם בפסטיבל היין הבינלאומי של בורדו ביוני האחרון.

ליברפול הייתה עיר אורחים רשמית בפסטיבל הצרפתי כדי לקדם את ההיצע המוזיקלי והשפים המוכשרים שלה.

שיתופי פעולה אלו מבקשים לעורר מבקרים פוטנציאליים לחקור יותר מהנופים והפעילויות המגוונים של בריטניה.

קמפיין תיירות בבריטניה כדי להגביר את מספר המבקרים

בריטניה משיקה קמפיין תיירות בצרפת כדי למשוך יותר מבקרים
התמונה באדיבות AXP Photography דרך Pexels

על פי סקר האטרקציות של VisitEngland 2023 , מספר המבקרים גדל לאט אך נשאר מתחת לרמות שלפני המגפה.

סך הביקורים באטרקציות באנגליה עלו ב-11 אחוזים בשנת 2023 בהשוואה ל-2022.

עם זאת, קצב הצמיחה הזה היה איטי יותר מהשנתיים הקודמות, כאשר מספר המבקרים עדיין נמוך ב-28% בהשוואה ל-2019.

ההתאוששות האיטית מדגישה את האתגרים המתמשכים של תעשיית התיירות לאחר מגיפת COVID-19.

מנהל VisitEngland, אנדרו סטוקס, אמר שזה טוב לראות צמיחה מתמשכת בביקורים באטרקציות הנפלאות של אנגליה.

"יש מקום לכסות כדי להחזיר את המגזר שלנו לרמות טרום-מגיפה", הוסיף.

הסקר חשף כי תיירות בינלאומית וטיולים בבתי ספר הזינו את הצמיחה ב-2023.

הביקורים של תיירים מעבר לים לאטרקציות באנגלית זינקו ב-80% בהשוואה ל-2022.

מנגד, הביקורים המקומיים חוו ירידה קלה של שני אחוזים מהשנה הקודמת.

ברוב האזורים באנגליה נרשמה עלייה מתונה בקבלה, שנעה בין ארבעה לשמונה אחוזים.

לונדון , לעומת זאת, בלטה עם צמיחה משמעותית של 26 אחוז, המיוחסת בעיקר לזרם המבקרים הבינלאומיים.

למרות העלייה האחוזית המשמעותית הזו, נפח הביקורים הכולל באטרקציות של לונדון נותר ירידה של 22% בהשוואה ל-2019.

הסקר גם חשף אילו אטרקציות הן הפופולריות ביותר כיום בקרב המבקרים.

אתרים היסטוריים, אטרקציות חוצות ויעדים ידידותיים למשפחות ממשיכים למשוך קהל משמעותי.

האטרקציות המובילות בתשלום כוללות את מצודת לונדון, גני קיו וגן החיות של צ'סטר.

המוזיאון הבריטי, הגלריה הלאומית בלונדון וטייט מודרן היו בראש רשימת האטרקציות החינמיות באנגליה.

תחזית תיירות בבריטניה

הקמפיין של VisitBritain לקידום בריטניה במהלך האולימפיאדה בצרפת נועד למשוך יותר תיירים ולהגביר את תעשיית התיירות.

VisitBritain שואפת לתת השראה לקהל עולמי לבקר בבריטניה על ידי הצגת האטרקציות המגוונות שלה ושימוש באסטרטגיות שיווק חדשניות.

הנתונים הסטטיסטיים העדכניים ביותר על אטרקציות למבקרים מראים התאוששות איטית אך יציבה, כאשר אתרים היסטוריים וחוצות נותרו פופולריים.

ככל שמגזר התיירות מסתגל להעדפות חדשות, העתיד נראה מבטיח לתיירות בבריטניה.