בירת אנגליה התגלתה כיעד האירופי הפופולרי ביותר בקרב מטיילים אמריקאים.
לפי דיווח שפורסם ב- Visa Guide World , אירופה ממשיכה להיות יעד מועדף על אמריקאים.
לונדון , בירת אנגליה, עמדה בראש היעדים האירופיים המועדפים על האמריקאים ב-2023.
ערים אחרות באירופה בדירוג כוללות את פריז בצרפת, דבלין באירלנד, רומא באיטליה ורייקיאוויק באיסלנד.
בנוסף, אדינבורו , בירת סקוטלנד, זכתה ביעד האירופי השישי המועדף ביותר על אמריקאים ב-2023.
שאר עשרת היעדים האירופיים הפופולריים בקרב האמריקאים הם אתונה ביוון, אמסטרדם בהולנד, ליסבון בפורטוגל ומילאנו באיטליה.
הגדלת נסיעות יוצאות לאמריקאים
בשנת 2021, מספר האמריקאים הנוסעים לאירופה ירד בצורה דרסטית בגלל מגבלות ה-COVID.
עם זאת, ברגע שממשלות הסירו את אילוצי הנסיעה של מגיפה, הנסיעות האמריקאיות עלו לעלייה של 600 אחוז ב-2022.
מגמת העלייה נמשכה לתוך 2023, שבה מספר שיא של אמריקאים נסעו בינלאומית.
נתונים של מינהל הסחר הבינלאומי מראים כי למעלה מ-60.6 מיליון אמריקאים עזבו ליעד בינלאומי לפני המגיפה.
כאשר נוסעים יכלו לנסוע בחופשיות רבה יותר לאחר המגיפה, הנתונים גילו כי במהלך שנת 2022, יותר מ-49 מיליון אמריקאים טסו לחו"ל.
בשנת 2023, למעלה מ-67.1 מיליון (67,179,554) מטיילים אמריקאים טסו ליעד בינלאומי.
גם מספר הדרכונים במחזור גדל, מה שמוכיח את העניין המחודש של האמריקאים בנסיעות.
עוד אמריקאים מבקרים באירופה
מתוך 67 מיליון טיסות שיצאו מארה"ב בינלאומית, שיא של 5.8 מיליון נחתו באירופה.
זה מהווה 55 אחוז מכלל הנסיעות הבינלאומיות של הנוסעים האמריקאים.
אמריקאים שנסעו לאירופה שהו לתקופות ממושכות בשל הטיסות הארוכות בין היבשות.
זמני נסיעה ארוכים יותר אילצו את האמריקאים לתכנן נסיעות ממושכות כדי לנצל את זמן השהייה במקום במעבר.
רוב הנוסעים האמריקאים הנוסעים לאירופה מתכננים שהות של שבוע, בעוד שאחוז קטן יותר מתכננים חופשות ממושכות יותר של שמונה ימים או יותר.
במהלך הקיץ, באפריל היה המספר הגבוה ביותר של אמריקאים באירופה.
אלה המעדיפים את חודשי הקיץ בדרך כלל רוצים לקחת את ההיסטוריה העשירה, האמנות ותרבות האוכל.
בחודשים הקרים יותר, תיירים אמריקאים נוטים כעת לחפש יעדים אירופאים הידועים בקסם החגיגי ובפעילויות החורף שלהם.
אלה כוללים שווקי חג המולד, מסורות מוזיקליות קלאסיות ויעדי סקי ציוריים ברמה עולמית.
"יעדי אירופה ממשיכים לעמוד בציפיות של כל הנוסעים", אמר לום קמישי, מנהל פרויקט
"עם מספר רב של מוזיאונים, אטרקציות ופעילויות שמתאימות להעדפות שונות, אירופה היא המקום להיות בו למטיילים אמריקאים", הוסיפה.
קרניש מצפה לראות את העניין והפופולריות המוגברים של יעדי אירופה במהלך 2024.
האמריקאים מובילים את הוצאות התיירות בבריטניה
ארצות הברית (ארה"ב) הובילה את ההתאוששות בתיירות בבריטניה בשנת 2023, על פי רשות הנסיעות הבריטית (BTA).
הוצאות מבקרים אמריקאיות בשנה שעברה הגיעו לצמיחה דו-ספרתית שוברת שיא של 28 אחוזים מ-2019, גם בהתאמה לאינפלציה.
מנכ"לית BTA, פטרישיה ייטס, שיתפה כי מבקרים בינלאומיים הוציאו עשרות מיליארדי כסף שתמכו בכלכלות ובמקומות עבודה מקומיים.
סוכנות התיירות הלאומית של בריטניה צופה שהשוק האמריקאי יהיה מוערך ב-6.7 מיליארד ליש"ט ב-2024.
הוא צופה שמבקרים אמריקאים יתרמו כמעט 1 ליש"ט לכל 5 ליש"ט מכל הוצאות התיירות הנכנסת.
בריטניה כיעד העליון באירופה
בשנת 2024, ה-BTA תכנן להפוך את בריטניה ליעד האירופי המוביל.
זה כרוך בקמפיינים תיירותיים כדי לעודד מבקרים לחקור יותר מבריטניה ולהאריך את שהותם.
המטרה היא להגביר את ההוצאות בבריטניה ולהפיץ את היתרונות הכלכליים של התיירות ליעדים שונים ברחבי בריטניה.
מלבד השוק האמריקאי, BTA שואפת לכוון לשווקי צמיחה כמו אוסטרליה, גוש המפרץ ושווקים אירופאים גדולים אחרים.
מחקרים מראים כי האופי מסביר פנים של יעד הוא גורם מכריע המשפיע על הבחירות של המבקרים.
מתוך מחשבה על כך, מסע התיירות בבריטניה ידגיש ערים תוססות, תרבות עכשווית ואת החוף והאזור הכפרי של בריטניה.
BTA עובדת גם עם ועדת הסרטים הבריטית כדי להגביר את תיירות המסכים בכל המדינות והאזורים של בריטניה.
תיירות מסך או סרטים מנצלת מיקומים פופולריים על ידי סרטים ותוכניות טלוויזיה.
הקמפיין יציג אתרי סרטים וטלוויזיה בולטים, יעדים וחוויות מבקרים כדי למשוך יותר תיירים.