החזרים עבור בקשות שנדחו

אם בקשתך נדחתה על ידי משרד הפנים עם הסטטוס 'נסיעות לא מורשית', אנו נחזיר את דמי שירות העיבוד ששולמו לנו כחלק מההבטחה להחזר הכסף שלנו, כל עוד תגיש בקשה להחזר באמצעות דואר אלקטרוני. במקרה מזדמן שבו משרד הפנים או UKVI מבטלים את אישור ה-ETA שלך, לא נוכל להנפיק החזר, וממליצים לך בחום לאשר את אישור ה-ETA שלך לפני ביצוע צ'ק-אין או הזמנת טיסה לבריטניה. מכיוון שאנו חברה פרטית ולא קשורים לגופים ממשלתיים, אנו מדגישים כי החלטות על קבלה לבריטניה נתונות לשיקול דעתו הבלעדי של משרד הפנים.

החזרים בנסיבות אחרות

אם בקשתך לא נדחתה אך עדיין תרצה לבקש החזר מסיבה אחרת, צור איתנו קשר. אנחנו כן לוקחים בחשבון נסיבות חריגות אם יקרה משהו שאינו בשליטתך ונשקול החזרים בכל מקרה לגופו. נא לשלוח דוא"ל ל-support@uk-eta.com עם בקשתך.

עמלות נוספות מחוץ לשליטתנו

החזר עמלת השירות שלנו מכסה את העמלות ששולמו לנו ישירות עבור עיבוד הבקשה שלך, ולמרבה הצער אינו מכסה עמלות של צד שלישי שאתה עשוי לספוג, כגון עמלות כרטיס אשראי/חיוב או חיובים מגורמים אחרים המעורבים בעיבוד התשלום שלך.

מַטְבֵּעַ

ההחזרים הם תמיד באותו מטבע כמו התשלום המקורי. שער החליפין נקבע על ידי חברת כרטיסי האשראי/החיוב שלך. למרבה הצער, איננו יכולים לקחת אחריות על הבדלים כלשהם בסכומי ההחזר על סמך תנודות בשער החליפין או עמלות חליפין שגובות על ידי ספק הכרטיס שלך.

עיבוד החזר

כל החזר כספי מעובד יזוכה בכרטיס ששימש לרכישה המקורית. זה נועד להגן על הביטחון שלך ולמנוע גניבה, אובדן או הונאה. כדי לבקש מאיתנו החזר כספי, צור איתנו קשר בדוא"ל עם הפרטים הבאים:

  • שם מלא;
  • סיבת בקשת ההחזר;
  • כתובת דואר אלקטרוני המשויכת לרכישה המקורית;
  • ארבע (4) הספרות האחרונות של כרטיס האשראי ששימש לביצוע הרכישה.

אנו נזכה את ההחזר שלך בחשבון כרטיס החיוב/כרטיס האשראי שלך בתוך 24 שעות, ולאחר שהבנק שלך יאשר את ההחזר, תראה את ההחזר על החשבון שלך תוך 3-5 ימי עבודה.

אם הסיבה שלך לבקשת החזר לא רשומה כאן, או אם יש לך שאלות כלשהן בנוגע להחזרים, אנא צור איתנו קשר.